32 frågor!

FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN: kaffe, många koppar...
ÄR DU NYTTIG? : försöker väl så gott det går..
NÄR GÅR DU & LÄGGER DIG? : det blir väl runt 23 snåret som oftast.
VAD HAR DU GJORT I SOMMAR? : jobbat,tränat mitt fotbollslag,grejat i trädgården, varit med min familj.
PROJEKT JUST NU: planerar inför våran stora midsommarfest! samt att utöka mina blomrabatter!
VAD BORDE DU GÖRA? : just för tillfället skulle det behövas att städa här hemma....
VAD VILL DU? : att alla mina nära & kära får hålla sig friska & lyckliga!
HAR DU NÅGONSIN HAFT ETT JOBB? : hehe..ja, många,bl.a hotellreceptionist, gympalärare,kock,undersköterska..
JAY LENO SHOW? : har jag nog sett nån gång.
VARFÖR HÅNGLAR MAN? : vet ej, det är överskattat tycker jag....
ÄR DU BLYG? absolut inte!
ÄR DU POLITISKT AKTIV? : absolut inte!
VILKEN TID KLEV DU UPP IDAG? : barnen vaknade sent idag, blev nog 8:30...
VILKA INSTRUMENT KAN DU SPELA? : blockflöjt,gitarr,piano,lite trummor.
VILEN IDROTT HAR DU SYSSLAT MED? : 11 år fotboll, RUIF, skidor,RUIF, lite basket, handboll, simning...
TROR DU PÅ KÄRLEK VID 1:A ÖGONKASTET?: Ja.
ÄR DU BISEXUELL?:  vet någon det egentligen?
HUR MKT SPRIT BEHÖVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? : inte mkt.
KOMMER DU I TID? : försöker att vara tidigare än jag behöver...
VAD HADE DU I DIN MUN SENAST? : en liten godisbit, bounty.
HAR DU BRA KONDIS? : ja, det tycker jag nog att jag har.
NÄR MÅR DU BRA?: när mina barn & min familj har det bra & mår bra!
NÄR BLEV DU FOTAD SIST? : vet inte, det är oftast jag som fotar...
HUR KÄNNER DU DIG NU?: ganska trött, har vart mkt nu ett tag...
VAD HAR DU FÄRG MEST PÅ DINA KLÄDER?: gröna, röda,rosa,allt som är färgglatt!
KAN DU LAGA MAT?: jajamensan!
VAD TYCKER DU OM FÖTTER?: Inget särskilt alls....
ÄR DU SMART?: normalbegåvad kan man väl säga,utan att skryta.. :)
BLIR DU BRA PÅ KORT?: njaeee
VAD SAKNAR DU?: tycker att man ska vara nöjd med vad man har, istället för att gå och sakna saker..
NÄR & VAR GRÄT DU SENAST?: förra veckan kanske...gråter ganska ofta, både när jag blir arg,ledsen,glad.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR?: jadå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0