Morsdag !

hallojsan vänner!  och jag önskar alla mammor en jättefin dag idag! hoppas att dagen vart till belåtenhet!
själv fick jag frukost på säng, med kaffe,juice, mackor med fina hjärtformade gurkbitar på!
sedan kom mina gullungar med var sitt paket, och ett som dom gav mig tillsammans!  jättefina ljuslyktor & en mamma-mugg fick jag utav dom!  mina sötisar.....  :)
sedan idag så har vi vart ute på en liten cykelpromenad i skogen våran, det har ju vart så himla fint väder, så man har ju måsta vart ute hela dagen !  :)
nu ska vi åka iväg till mina föräldrar & till barnens farmor med deras morsdagspresenter.
måste bara få säga vikken skandal det var med melodifestivalen igår.... hur är det möjligt att sverige kunde få en sådan dålig placering i år igen???? jag gillar ju den låten.... fast den som vann, ryssland, den var ju faktiskt riktigt bra !  min andra favorit kom ju tvåa, ukrainskan, en riktig slagdänga!  :)
nu sitter jag ute i solskenet & skriver, och det känns sååååå himla härligt!
hej på er!

Kommentarer
Postat av: anna l

Ingen skandal alls, tur att Magica de Hex inte vann igen, gillar henne inte alls!! Smaken liksom baken är delad o tur är väl det!!

2008-05-25 @ 20:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0