är snön här för att stanna?

tänka sig att denna första snön fortfarande är kvar på backen! fast nu är det plusgrader på gång, så kanske kommer snön att försvinna, fast det vore ju skoj om den ville ligga kvar...  :)
alla pulkor & bobbar har åkt fram härhemma, t.o.m sparken... men den tror jag att det lär dröja ett tag innan det går att sparka omkring på... :)

nu ska jag & Anton strax iväg på handbollsträningen, Hampus är med granntjejen Jessica, de busar för fullt i snön!
imorrn är jag ledig, får väl se om det blir till att leka något i snön då! :)

idag har jag fått min elev från OP 1 som ska va med mig i en vecka, en mkt trevlig flicka!  men man känner sig gammal nästan själv....  :)
detta kommer nog att gå hur bra som helst!

ikväll ska jag kolla fortsättningen på CSI , känns som om dagens avsnitt kommer att bli riktigt bra!

nä dax att åka på träningen!
kram!

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Visst är de härligt med snö. Barnen är helt till sig.

Bilderna är klara men nu ska jag försöka få igång skrivaren. Den har ballat ur lite. Men jag skriker till när den fungerar. Ska fixa färg i dag.

Hoppas du bli nöjd.



kram

2008-11-18 @ 07:03:00
URL: http://artoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0