Halloween & Handboll!

tjoho!
vilken helg vi har haft!
med både bra & väldigt trista saker... men jag kommer bara att ta upp de braiga grejorna, det andra är inte värt att skrivas ner....

igårkväll var vi ju som tidigare sagt, på halloween fest för barnen uppe hos min allra bästaste sandra!
Det blev en mkt lyckad fest, med både spökhistorieberättande, spökstig , pyssel & godis!!
det var en helt suverän kväll! tack för den sandra & helena!
sedan bar det iväg till handbollskiosken för att lösa av T som stod där, jag stod där mellan åtta & tolv, och snacka om drag det var där!  tror att jag gjorde säkert 30 mackor, vi sålde slut på två korvburkar, pan-pizzor, godis,dricka mm.mm........ barnen köpte verkligen så det stod härliga till!  och jag som trodde att det skulle bli lugnt...hehe...

idag for vi vid halv tio snåret upp till Kuben i långsele, där Anton skulle ha handbollscup idag, hela dagen!
och det var en jättekul upplevelse för alla barn som var med!  :)
sollefteå laget blev indelade i 4 smålag, svarta,blåa,röda & gröna!  Anton var i det svarta laget, och alla var så himla duktiga!  man kan säga att barnen sprang konstant i 6 timmar.... gör om det ni!  :)
Anton längtar redan till nästa års cupspel!
han fick göra mål i varje match oxå, duktiga killen våran!  :)
Hampus han var lite sur över att han var för liten att vara med, så han har redan bestämt sig att nästa år så ska han va med i handboll oxå! :)

imorrn väntar jobbet för mig, så det är nog dax att jag kryper till sängs!
pussilipuss!

Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Å vad många roliga bilder du har lagt upp!

Vi kanske ses på nåt ettårskalas framöver ?

2008-11-02 @ 22:33:32
Postat av: V

okej, lät inte bra :( ...hoppas det löser sig. Vi har rivit tapeter och spacklat nu. Får måla sedan. Ska måla rummet nere och hallen samt lägga golv. Åker hem efter påhälsning på skola och dagis imorgon sedan kommer vi den 15de. Kram

2008-11-02 @ 23:50:57
Postat av: Anna-Karin

De där ordnar vi längre fram. Inga problem. Vi kan ju höras av. Vem vet vi kanske springer på varandra på dagis nu oxå ;-)

kram

2008-11-03 @ 08:22:04
URL: http://artoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0