tacos,kompisar & bad!

tjolahopp!
dagen började med att när jag & hampus skjutsat anton till skolan, så åkte vi upp på skedom till brodern & milo & drack kaffe! milo är så söt nu när han håller på att lära sig att gå!!  han vågar inte riktigt släppa taget om gå-vagnen...men nu är det nära kan jag säga......  :)
sedan ringde angelica min gull-puppa, & hörde om jag &hampus ville käka lunch på stan med henne,självklart gjorde vi det!  åh så gott det var med tacos!
efter skolhämtning därefter,så for jag,hampus,anton + en kompis till anton, hem till madde & company för att umgås lite över en fika!  mkt trevligt! hon håller på att " boa " för fullt inför bebbe-nedkomsten...hehe... ni vet, möblera om, flytta skåp & annat " boande" !  gravida håller på så... det är inge konstigt med det alls!  :)
sedan for vi hem för att fixa middag & packa väskan inför simskolan,anton hade tur idag, han fick ha med sig en kompis som han badade med medans hampus tränade!
idag har vi bestämt att anton för första gången , skall få sälja jultidningar! han ha redan börjat att ringa runt lite för att checka av vilka som vill köpa av honom!  buisness man...hehe...  så, om nu någar andra av er läsare vill köpa jultidningar av min son,så hör av er!
ja, eftersom vi mest har glidit runt på stan & hos kompisar ,så har vi inte fått mkt nyttigt gjort härhemma...men vi har iallfall haft en himla kul dag,och det är ju huvudsaken!
nu ska jag kolla klart på heroes!
kramen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0