vart är världen på väg.....

... när 8 åriga barn gör " skära-halsen -av-dig" tecken åt mindre klasskompisar???? ja det kan man ju undra, vad denne pojke har fått för uppfostran hemma....
jag blir vansinnig rent ut sagt!
när jag kom på skolan idag fick jag reda på att en annan pojke i 2:an hade gjort så där mot anton.... helt sjukt alltså! 
anton sa att den här pojken hade gått fram till anton och petat på honom, sedan hade han satt pekfingret mot halsen och " låtsas skära halsen " av honom...... anton blev ganska rädd kan jag säga.
det är inte första gången den här pojken gör en massa knepigheter heller....förra året gick han fram till anton och sa att om han hade en speciell sorts mössa på sig, så skulle dom ta av anton den och skära sönder den..... kul... :(
jävla dumheter!!
det är inte bara mot anton som han är dum heller, han verkar ge sig på dom flesta...
jag har prata med fröken i pojkens klass, även med pojken själv, han lovade dyrt & heligt att aldrig vara dum mot anton mera... men han verkar ju fortsätta. vad kan man göra?  förutom att prata med pojken & fröknarna?   hoppas att detta var sista gången bara som anton kommer hem och är ledsen över något denne pojke gjort....


jaja nog om detta.
imorse höll jag på att tuppa av oxå.... kände bara helt plötsligt hur jag blev yr, fick hjärtklappning, och blev alldeles kallsvettig..... hela huset snurrade, jag blev riktigt rädd kan jag säga.... jag kände det som om något var riktigt galet i kroppen, vet bara inte vad.... nu är det som tur är, bättre! hoppas att jag slipper må så något mera!
fick även besök av min fader, jimmy & milo,pappa hade bakat och kom & bjöd oss på eftermiddagsfika!  gott!
nu är vi på väg till simskolan!  kram på er!

Kommentarer
Postat av: M.F.

Det måste finnas någon sorts särskola att sätta sådana barn i som inte kan bättra sig, dom förstör ju för hela skolan. vad gör barnets föräldrar?

talar dom om att han gör fel, eller???

2008-09-16 @ 22:02:52
Postat av: vickan

njae, särskilda skolor vet jag inte om det är nödvändigt... möjligen att det kan vara synd om dessa barn om det är så att de behöver särskild hjälp och inte har möjlighet att få den, men det är hursomhelst as-jobbigt när ens egna barn blir utsatta för dessa barn som inte verkar ha något vett om vad som är rätt & fel..

det kan ju vara så illa också, att föräldrar till dessa " bråkiga" barn inte tycker att barnet gör något fel...och jag tror det är där , som många problem kan uppstå.

2008-09-16 @ 22:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0