AhlgrensFluff!

Ojojoj... nu har jag hittat nåt på Bettans sida, som KAN vara något väldans beroendeframkallande.....
AhlgrensFluff!
Let me tell you.....

detta behövs:
120 g Ahlgrens bilar
3 dl grädde

Värm upp grädden till 80 grader i en kastrull.
tag kastrullen av plattan, rör ned bilarna tills allt löst sig....
ställ svalt i kylen ca 2 timmar.
vispa sedan med elvisp till allt blir ett Fluff!

detta kan användas som fyllning i tårtor, på muffins ...mm...mm...
FATTAR ni hur gott detta lär vara?????


Nu till nåt helt annat.
idag har vi jobbat som tokar, det var dagen som aldrig ville ta slut idag....  :)
sikken tur vi hade då som var bjudna på middag hos pappa, mamma hon var på restaurang med sitt jobb hon...  :)
uppe på skedom hann vi med både att träffa Milo & Bettan, åsså spelade vi en hel massa fotboll!
sedan for vi hem & T satte upp studsmattan på baksidan, så nu är killarna överlyckliga!
Hampus tyckte det var så härligt ute i kväll så han valde att intaga sitt kvällsfika ute... han åt sin favvorätt...stekta ägg med stekt lök.....  haha!
Anton han har umgåtts lite med sin morfar i eftermiddag, så han kom inte hem först vid åtta tiden...
imorrn jobbar jag igen till 16, sedan när jag kommer hem då sticker T direkt på Militär-lek-i-skogen-övning!
i dagarna 3 blir han borta...
men jag & grabbarna kommer att ha det fullt upp hela helgen, med innebandycup + avslutning på lördag, från 9 på morgonen, till 15 på dagen...  :)
söndagen vigs åt Hampus fotbollsträning, den allra 1:a....  :)   och åt Antons handbollsavslutning, som skulle hålla till på hågesta området i några timmar, skall bli skoj!
nu ska jag kolla på C.M. som jag spelat in!
kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0