Akuten.....

God afton vänner!
Nu är jag nyss hemkommen från akuten med Hampus....  :(
ikväll har barnen haft kompisar här, och som det blir ibland när barn leker, kan det gå lite hett till...och ibland händer olyckor...
en helt vanlig hjulning ledde till en kraftig stukning av Hampus vänstra handrygg+tummen.... så nu har han fått en stödlinda runt handen & så fick han en tatuering av doktorn så nu sover han lugnt! alvedon ett par dagar, doktorn sa att även om han har en liten fraktur i handen så läker barn så himla fort, så det är ingen fara på taket!

stackars grannpojken som hjulade så fint på golvet råkade landa mitt på Hampus hand.... så hände det.
men som sagt så händer olyckor lätt.... tur att barn tar allt på ett sådant bra & naturligt sätt!
Han får stanna hemma från dagis imorrn, T & jag byter av varandra på jobbet, så det är lugnt!
nu ska jag städa upp lite härhemma!
kramar till er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken eländig otur.

2009-04-02 @ 22:20:04
URL: http://silverblink.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0