Trött, trött.......

helooooo friends!
jag känner mig halvtrött efter denna dagen.... men faktiskt flöt det på bra på jobbet, tiden gick ganska fort idag.. det är bra på det viset, att tiden flyger iväg när man har mkt att göra!
Till Angelica om du läser: det är ju nästan precis den frisyren, som hon på bolli har, som jag vill ha!!  :)  cool va?

ja, Anton har ju vart iväg på långväga resa till Umeå med sin far, för att kolla in han när han spelade match!
Anton hade haft det jättekul, resan hade gått bra, tack vare min snälla Gudrun som lånade ut sina åksjukearmband till honom, :)
det hade vart en till pojke Max, med oxå, som är i samma ålder som Anton, så de hade lekt & haft en massa bus!
Tyvärr förlorade sollefteå, 10-4, men det hade vart en bra match iallfall sa Anton!
förutom att T har ramlat in i en sarg-kant & slagit upp ett litet fult jack i hakan.. har tejpat ihop det nu.  T sa att det hade blött i typ, 3-4 timmar.... ush!

Hampus har haft en bra helg oxå, tillsammans med sin mormor &morfar! de hade vart ute & åkt bob i lilla backen på hallstaberget nu ikväll, det hade vart väldigt uppskattat av lille herrn!  :)
sedan har de pysslat på med olika saker inomhus oxå!  alltså, en fullspäckad dag med en massa skoj även för Hampus!

hehe, måste berätta vad Anton sa igår, vi satt & kollade på Körslaget, åsså mitt i programmet vid en reklampaus, ville Anton ringa till mormor & morfar & surra på lite, det är så himla kul, de gillar att ringa & surra i telefonen- det har dom ju iof gjort i ett par år nu... men nu säger dom mkt oftare att de vill ringa & surra med den & den......  :)
iallfall ringde han min pappa & de pratade på om allt möjligt...sen när det stod klart vem som åkte ut i körslaget, Team Magnus, så utbrast Anton: japp!  det visste jag & moffa!  vi bestämde faktiskt tillsammans att det var han som skulle åka ut i dag!  :)  ser man på, vad han kan bestämma....... hihi!

nu ska jag sova, ska jobba hela dagen imorrn oxå!  sedan ska vi ta det luuuuugnt på kvällen!
kram!

Kommentarer
Postat av: morfar

Jodu, Anton o jag vi vet hur det ska bli.

2009-01-25 @ 23:16:24
Postat av: Angelica

Haha,Den frisyren är så himla snygg, vill också ha den. Men känns som dumt att klippa den då jag vet att jag inte kommer ha råd att underhålla den nu när jag blir f-ledig. Men prova klipp den, blir det inte bra får du väl klippa av håret då :op HAHA! Vi måste ses någon dag innan bebis kommer...kanske nästa vecka? PÅ lördag nu i helgen ska jag stå på Ok-falken och sälja fika om ni är där och åker skidor! Kram!

2009-01-26 @ 09:44:44
Postat av: vickan

typiskt Angel, jag jobbar till helgen,,,, :(

ska kolla upp nästa vecka, måste absolut ses innan bebis tittar ut! :)

2009-01-26 @ 10:55:07
Postat av: Nea.

Ser min blogg konstig ut i din webbläsare?

2009-01-26 @ 11:01:04
URL: http://neapeahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0