......

tjohooo...... not.
har inte så mkt energi för tillfället... ligger som en pasha i soffan orkar inte göra ett dyft.
allt började igårkväll, kom hem från matchen som Anton spelade, vilken dom förresten vann! 3-1 kul att få avsluta med en vinst!
kände mig trött i kroppen..hade liksom ingen styrka i kroppen, bara hängig... men ingen förskylning, hosta eller så..bara ont i örat,halsen...
la mig redan kl 20 för jag kände mig så konstig, vaknade 22:30 av att jag frossade som en tok, hade svettats ner hela min säng..så jag ringde jobbet och nu är jag hemma idag & imorrn till att börja med- just nu har jag så ont i kroppen, har tagit mig upp från sängen & klämt i mig värktabletter- som gör lite nytta iallfall...jag orkar ju sitta upp & skriva iallafall...

annars igår var jag med min vän Madde på stan och åt lunch innan det var dax att hämta barnen på skolan, vi hade jättetrevligt! jag åt en jättegod kycklingpaj på citygallerian.
sedan efter skolan tog vi med Afred, Elias & Oskar med oss hem, Madde kom lite efterrråt, så vi hade en heldag tillsammans kan man säga... Anton vart inte ngt mera sjuk... han har fortfarande lite ont i halsen, men ingen feber... så han ville gå på skolan idg.
Just nu är T på VC för att få medicin för sitt öra... känns som om vi är en riktigt sjuklig familj för tillfället...inge kul...

nu orkar jag inte mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0