Skylla sig själv...

Jaha... så sitter jag här igen då, efter att än en gång inte ha lyssnat på min kropp... idag var det ju så härligt väder, så när jag hämtade upp barnen hos mor & far, tänkte jag att en liten prommis medans barnen cyklar, kunde ju inte skada.. jag gick inte långt alls... men antagligen räckte det för att just nu har jag så ont att jag knappt kan gå ordentligt.. hoppas det ger med sig..jag är såååå less på att ha denna konstanta smärta hela tiden... man kan ju säga att jag har ont exakt hela tiden, bara mer eller lite mindre... tur man har barnen som lyser upp ens tillvaro.. och fina familjen..vännerna..

Idag har jag & killarna sutttit ute på altanen & käkat lunch.. så himla underbart väder.. solen riktigt brände oss i ryggen...  :)

Imorgon skall vi åka till S-Vall , barnens farmor bor ju där.. sedan ska barnen få handla lite för sina sparpengar i börsarna... det som står på önskelistan är : Nya Wii-Sport, samt lite andra saker..   :)

Sedan skulle vi visst äta hos barnens farmor, sedan blir det hemfärd... hoppas att jag pallar denna dagen utan större besvär...

Sedan på tisdag ska vi fara till min kusin i Ö-sund, sova över där, sedan ska barnen få bada på Storsjöbadet, deras favvo-äventyrsbad ! så det kommer nog bli ett par roliga dagar för killarna!

Nu ska vi kolla klart på film, jag & mina troll!  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0