Matchvinst!

Helloo fiends!

Ikväll hade Antons lag match, denna gången mot "Forsmolirarna"... eftersom många är borta ur vårt lag just nu.. och att Anton inte heller kunde spela.. så "lånade" vi in 2 spelare från "Hajarna".. alltså Hampus lag..  :)  det var Hampus & Noak som blev förärade att spela med "storgrabbarna"...  :)  och som de spelade dessa småkillar! ett tag var de klart bäst kämpande på planen... stor eloge till dessa 2 "småkillar" som hjälpte Superhjältarna till en 4-1 seger!

Vi har ju numera en lillkille härhemma som växte 1 m efter att ha fått satt det 4:e målet...  :)  Hampus tjongade in den rätt i krysset !

Anton var lite less över att få stå över den här matchen... men han förstod ju att det var helt otänkbart att han skulle kunna spela... han hejade på sitt lag ordentligt från sidan istället!  :D

Imorrn är det dax för Hampus "Hajarna" att spela.. han är riktigt taggad nu kan jag säga...  :)

Jag har jobbat & tränat i dag oxå... gick mkt bra!  idag vart mitt schema klart oxå... så den 6/9 ska jag börja jobba heltid igen!  :D
Känns jättespännande... ska bli kul att "komma in" i jobbet igen ordetligt... många är rädda att jag ska bli sämre igen av att köra igång "på riktigt"... men jag är väl medveten om att jag kommer att ha ont... jag kommer vara trött den första tiden... det komemr att ta tid för mina muskler att bli starka.. MEN jag ska kämpa på! det kan bara gå framåt nu !! det är det enda jag måste ha i hjärnan!!

Det är mkt p.g.a den ekonomiska situationen härhemma  som jag kör igång på 100% redan nu.. det kan jag erkänna... vi har "förlorat" många tusenlappar på att min rygg vart trasig... men nu ska jag träna,träna,träna!!!!  så till vintern när jag ska tebax för kontroller på ryggis... då ska jag vara tipptopp!!!  :D

Jag ska försöka att inte vara sur & gnällig nu när jag har ont... så som jag var förr...  det mår ingen bra av, det vet jag... så hej & hå kämpa på ! det är vad som gäller!

Ikväll har jag färgat om mitt hår igen oxå... så nu är allting svart så som det brukar... ingen rosa slinga, eller grön... bara svart alltihop! vart mkt nöjd!

Kram på er, nu måste jag få smågrisarna i säng... på denna sida om dygnet... jag ska se "Snabba Cash" 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0