Imorrn-Ryggis!!

Tjingeling friends!!

Nu ikväll har jag packat lite grejor ... träningskläder,ombyte... skor.. ja, det som behövs för besöket på ryggis !! jajamensan... det har nu gått 6 månader sedan jag kom hem från mina 4 veckor på ryggis...så imorrn är det dax att åka på återbesök... kommer fram imorrnbitti, åker därifrån på torsdag e.m.... ska bli superkul verkligen att få se lokalerna igen & träffa tränarna & terapeuterna !!

är sååå himla sugen att köra ett hårt träningspass i styrkerummet där !!  och sedan ta en mysig timma i massagefotöljen de har där... sedan blir det nog en runda i spåret där oxå... ska bli skoj & se naturen  där nu såhär i vintertid... det är nog jättefint !

Även om det bara är 1 natt jag ska spendera där så känns det jättekul ! sedan ska de ju kolla upp om vi har skött oss med träning & så härhemma... och det kan jag nog säga att jag har gjort ! men man vet ju aldrig... får väl höra vad de har att säga där...

När jag kommer hem på torsdageftermiddag är det dax att åka & käka julbord med arbetskompisarna på Appelbergs... gottigott !!! älskar ju julmaten jag...  så efter jul nu blir det att träna bort de kilon jag lär lägga på mig...  :)eller så får jag helt enkelt köra hårda pass på crosstrainern härhemma mellan all julmat !  :)

På fredag är det dax att ha  knytis-middag-julmys med våra bästa vänner !!  ska bli så mysigt att ses... Familjerna Persson & Persson / Selin i Granvåg ska komma hem hit & vi ska käka middag & massa annat gott tillsammans !! 8 barn & 6 vuxna.. kommer bli supermys !!!
Fixade iordning lite fina påsar med godisar till alla barnen igår...
kött,potatisgratäng,sallad,vitlöksbröd & glögg & kaffe & massa kakor & julgodis ska vi stoppa i oss !!  :)
Sedan ska vi behålla några barn på övernattning här oxå ! så det blir jag & kidsen härhemma eftersom T ska iväg & jobba natten då.. tur det.. annars ryms vi inte !  :D

Sedan har jag & Madde planerat barnkalas nu idagarna oxå... kom på den briljanta iden att Elias & Hampus skall få ha gemensamt "Bowling" kalas !!  med mat & fika som ingår, plus att födelsedagsbarnen får en fin guldkägla med sitt namn på !
kalaset ska äga rum dagen innna nyårsafton ! så idag har jag fixat inbjudningskort & skickat ut.. grabbarna kommer säkerligen att få hur skoj som helst !

Nä nu ska jag lägga mig & sooooova !!
puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0