-30 eller 30 cm snö...

Det är liksom ingen hejd på nånting med vädret nuförtiden... endela är det massa minus eller en massa snöande...

kunde det kanske inte bara få vara sådär lagom kallt, ingen snö, massa sol ? kanske ? 

Idag hade grabbarna med sig varisn kompis hem, sedan kom 2 kompisar till hit oxå.. full fart idag alltså..  :)

Sedan efter pannkaksmiddag, försvann Anton med hem till sin kompis till Forsmo, för han skulle visst sova över där inatt hade de bestämt !  :)

Så ikväll har det bara varit jag & Hampus hemma & myst.. han mår gott han att få rå om mig alldeles själv emellanåt oxå..  :)

Annars idag har jag planerat & smågrejat lite inför Antons mastodont 9 årsfest för sina 20 klasskompisar,,härhemma hos oss imorrnkväll ! Det skall bli superkul för dom tror & hoppas jag !

Imorrn på dagen skall jag hämta hem Anton , för min bror m familj kommer hit & ska få sig lite tårta hade jag tänkt!

Nu måste jag kolla klart vem som åker ut lets dance....

Pöööösssss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0