Min son: Frisören !

Goafton!

I kväll har Hampus debuterat som frisör!  Han fick hjälpa mig att klippa sin fader..  :)  han tog uppgiften på fullaste allvar.. och han gjorde det jättebra! han tyckte att det var skoj som bara den!

sedan fick jag avsluta jobbet...  :)

annars idag har barnen haft några kompisar här en stund, vi har gjort kroppkakor, Anton var en jätteduktig hjälpreda vid nedsättningen i kastrullen av dom...  :)  Hampus tyckte att de inte såg så goda ut... jag citerar honom:  - mamma, de ser ut som hjärnor... 

hmm.. det säger väl allt?  :) han ville inte äta dom ...

Nu ska jag invänta att Paradise Hotel slutar på tvn, så jag kan kolla på webben... har ju inte 6:an härhemma, så då får jag se avsnitten på datorn istället..

kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0