Gamla foton.. :)

Vad det är roligt när ens barn verkligen börjar visa intresse & förstå att även vi har varit unga!

Grabbarna hittade åt några av mina gamla fotoalbum, från -94.. några år sedan alltså ! :)

de blev helt fashinerad över vad UNG jag såg ut... hmm...  :) för att sedan i nästa mening säga: men mamma, du ser faktiskt inte så gamlare ut nu ! gulle-dom !

Hursomhelst så satt de & bläddrade i min fotobok över en resa till Korfu, Grekland, som jag & min dåvarande pojkvän gjorde.. det var verkligen roliga bilder, på bl.a gokart-körning, djuphavsdykning,åka på jätteringar efter en racerbåt... ja en hel massa sådant som grabbarna intresserar sig om... och det som imponerade dom mest, var att jag hade DYKT i HAVET .. där det fanns FARLIGA HAJAR !!! hualigen!!  :) de tyckte nog att mamma var ganska häftig där på underhavsbilderna...  kul att fortfarande kunna impa på dom... det lär man ju inte göra så länge till skulle jag tro..  :D 

Annars idag har vi haft kompisbesök till grabbarna, Noak & Loke har vart här & busat idag!  :)

Ikväll har Hampus lag haft en liten minicup igen i fotbollen... gick lika bra som förra gången... alltså vinster båda matcherna! Hajarna är verkligen superduktiga småkillar!

Hampus gjorde Hat-Trick + 2 mål till i den första matchen, sedan var han målis andra matchen! dukitga grabben...  :)

Efteråt vart det att fira vinsterna med lite "slush" från Campingen, en god isdricka som  killarna älskar !

Nu sedan hemkomsten har vi bara tagit det lugnt.. Thomas jobbar natt... jag ska jobba imorrnbitti.. sedan när jag kommer hem imorrn, ska vi packa klart för att åka till Östersund några dagar... en resa vi gör varje sommar, & hälsar på mina kusiner Mange & Micke som bor där, samt gå på Storsjöbadet, & Frösö Zoo... åsså bara strosa runt i den vackra staden... så mysigt... helst nere vid vattnet...

Nu måste jag kasta oss i säng .. så jag är pigg & alert imorrnbitti klockan 07 !

Kram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0