Påsklov!

Nu så.. har barnen fått påsklov! härligt härligt!!

de hade med sig en massa fint påskpyssel som de grejat med på skolan, som de packade på mig när jag hämtade dom..   :D

vi fick med oss Alfred & Elias oxå hem hit, så nu leker barnen på varsitt håll.. småttingarna nere & storkillarna uppe ! de verkar ha skoj iallafall...  :)

Idag innan jag hämtade hem barnen från skolan, så har jag fixat påskäggen till grabbarna... de blev sååå fina så!  sedan har jag gjort en litn enkel blomma till mor & far oxå..

Alldeles nyss blev påskskinkan klar i ugnen oxå.. skinka är ju en av barnens absoluta favvisar.. så då passar man på när det är billigt att köpa helgskinka !

Nu ska jag snart börja med middagen... sedan kommer Madde med Oskar & Gustav, och Stefan med Noak & Loke, jag tänkte bjuda dom på lite fika!  sedan kommer nog barnen att ha fullt sjå med att leka !  :)  sockerchockade...måste ju passa på att fira in lovet !

Nä, nu ska jag betala lite räkningar... tjohooo!  inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0