Hjärnan full av handboll...

just nu går min hjärna på högvarv.. men jag funkar ju som bäst då !  :)  det är väldigt mkt nu innan handbollscupen till helgen... mkt som ska klaffa & fixas av oss lagledare.. men det är bara roligt för det mesta faktiskt !

Idag har jag jobbat kväll... Anton har vart hos 2 kompisar-tvillingbröder i staden, sedan när T hämtade hem Anton, så fick han 2 killar på köpet som nu ligger & ska sussa över här med grabbsen våra... det är just nu ett himmelens liv inne i sovrummet deras kan jag säga... :)  men snart ska ju jag själv gå & sova.. så då får de faktiskt vara tysta !  :) 

Imorrn kommer även Elias hit till Hampus, så det blir rena rama fritidshemmet här imorrn !  :) härligt!

själv jobbar jag halvkort dag- så det är Thomas som får greja på med kidsen härhemma... blir nog bra det !  :) ska försöka vara tyyyyst imorrn bitti klockan 5 när jag kliver upp... jag har en känsla av att killarna kommer att behöva sova... 

Nä nu ska jag jag ta & göra lite andningsövningar & mindfullnessövningar innan sovadax... kan iochförsig bli svårt i detta livet som just nu råder i huset- men roligt har de små liven iallafall!
Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0