Festhelg ! :)

Heloo alla !

Denna helgen har förvunnit snabbt som ögat !

I Fredags var Hampus bjuden på kompis Viktors kalas, han var överlycklig efterråt.. det hade vart ett superbra kalas ! :)

I går, hade vi spekulant på vårt hus som var här & kikade... spännande..  :)

Sedan igårkväll var vi bjuden på fest hos min faster m familj ... en kombinerad surströmming/ köttbullefest !  vi vart bjudna på så mkt god mat... supergod bacon/svamp/ost paj.. som jag såklart vräkte i mig alldeles för mkt av..  :)  surströmmingen har ingen i vår familj aldrig gillat, så den skippades..  :) efterrätterna var en underbar hemmagjord daim glass, som smakade himmelskt !  samt en blåbärspaj med vaniljssås som jag hade med mig dit !  jag var så mätt efterråt så jag var nästan spyfärdig.. :) 

Vi var ett lagomt gäng som va där... vi, mor & far, annelie,sten, kicki & B-A, Bettan,natta,lucas,camilla,kerstin,ove & sandra,och farbror johnny.superkul hade vi verkligen...

Vi kom hem efter midnatt nångång... idag har vi fotbollsträningar för båda killarna, vi ska sedan fara & kika på ett hus..  :)  åsså ska jag på handbollsmöte- det är ju snart dax för den att starta upp oxå ! tjohooo!!  :) sedan hoppas vi att vi får killarna i säng någorlunda tid.. typ innan midnatt..  :)  för imorrn är det ju skolstart !!  faktiskt så längatr båda två efter att börja skolan & träffa alla kompisar.. Hampus börjar i 2:an, och Anton får ju extra spännande med att han börjar i 4:an, på ny skola, ny klass & allt !  men han är så glad över att få börja på Nipan ! och lära känna nya människor... supersociala grabben han är !! lär nog inte bli några som helst problem ! :)

Och jag längtar efter att få börja jobba imorrnkväll !!  längtar efter mina älskade arbetskompisar...
Känns mkt bra att bärja jobba igen !!

Nu måste vi käka tidiga middag !!
Puss & Kraaaam !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0