1:a semesterdagen avklarad !

Helloooo friends !

Så har den första semesterdagen avklarats... och vilken skojig dag vi haft ! för det första, sov vi till klockan 10:15.. underbart !!!!

Sedan har jag vart & klippt mig hos bästa Maria... supersnyggt som vanligt!  sedan har grabbarna vart hos Elliot & lekt en sväng, medans, så fpr jag & Milo och hälsade på hos Madde .. Milo fick se alla djuren.. och traktorn... och hela bondgården.. han var lyrisk efterråt !  :)

Efter att vi hämtat Anton & Hampus hos Elliot, så svängde vi in en sväng hos Annah & Stefan.. och ÄNTLIGEN har vi bokat resan till Leksand & Sommarland !!  2 hela nätter & 3 dagar i Leksand tillsammans !  2 dagar på sommarland kommer bli kanoners !!!  ska verkligen bli superskoj !! campingen som vi ska bo i stuga på är oxå jättefin... vi har ju vart där förut oxå, för några år sedan, och vet med säkerhet att vi kommer få fantastiska dagar där !

Ikväll har vi kokat saft oxå , smultronsaft ! mumma !

Imorrn ska jag upp till pappa & han ska hjälpa mig byta bromsbeläggen på min bil, ska bli intressant ...  :) Imorrnkväll blir det förhoppningsvis fisketur om vädret tillåter !

Nu har jag en fotbollsmatch i vardagsruimmet.... känns som om jag ska försöka avstyra den & få killarna i säng...  :) puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0