Big Event ! :)

Goafton på er mina vänner !
Nu ska ni få höra... alla ni som känner oss, vet att lillen= Hampus, är lite sådär att han inte gärna velat sova över hos kompisar, de enda han sovit över hos är sin mormor & morfar.. han är oxå lite sådär att han hellre vill att kompisarna kommer hit, än tvärtom... döm om min förvåning när han for till en relativt ny vän, som bor i Skärvsta, Elliot. igår och lekte halva dagen, sedan när jag hämtade honom igår efter jobbet vid 16, då ville han bestämt sova där...  :)  jag stod som ett frågetecken.. mamman i huset sa attd et var helt OK !  sagt & gjort, vi fpr hem några timmar, och innan jag for för att titta på Antons träning vid 19, så skjutsade jag min son till Elliot, för övernattning !  trodde att jag skulle måsta fara & hämta honom eller nåt mitt i natta.. men ICKE !  fick ett sms imorse av Ullis, där det stod att allt gått superbra !  :)  och att de skulle cykla till macken & köpa glass  ! så detta dygnet har Hampus verkligen vuxit...  så kul tycker jag !!
Sedan hann vi bara hem, jag hämtade honom vid 12 innan jag skulle på jobbet, sedan fick jag höra att han hade farit till Noak & Loke för att leka där !  så han har vart i Granvåg halva dagen oxå !  nu börjar grabben bli varm i kläderna att fara till polare...  :D
Det är så kul för honom att allt gick så bra med övernattningen & allt !  all tack till familjen Rubensson !! nu kommer han antagligen vilja sova över hos flera kompisar oxå !


Annars igår, så var Anton oxå en sväng hos Elliot, de hade fiskat vid deras brygga vid älven, och haft det jättemysigt ! sedan hade Anton en superbra träning-himmel vad han kämpade hårt alltså ! så kul att se hur bra han är !!
Igårkväll såg jag en riktigt kung film oxå !  som jag velat se ett tag men det har liksom aldrig blivit av..  " Saw 3 D "  åh vad bra den va !!!  riktigt ruggig....  sånt som jag älskar ! :)
Nu ska jag försöka hinna med att se "Devil " oxå.. en ny rysare som oxå verkar kung !

Idag har jag jobbat kväll... nu har jag heldags & kvällspass imorrn + 7-15 på söndag kvar innan det är semester  i 3 veckor !  härliiiiiigt !!!
Håller på att planera en liten semestertripp till Leksands Sommarland med våra kompisar oxå... nu håller vi tummarna att den blir av !! antagligen blir det om några veckor isåfall.... KUUUUUL !!!!  :D
på måndag blir allt bestämt & klart, så då vet vi !! 

Det där lagledarjobbet jag blev erbjuden, som jag skrev tidigare om, det tackade jag nej till- visst skulle det säkert ha varit kul, men jag känner att tiden inte hinns med... jag prioriterar mina andra lagledar jobb före !   det går säkerligen flera tåg  om andra lagledarjobb !, längre fram i tiden... när jag känner att det finns möjlighet till detta .. jag måste lära mig att tacka nej till saker & ting, och det gjorde jag nu.. jag är duktig !  :D

Nu ska jag se till att få trötta killar i säng... deras trötta mamma ska oxå sova... puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0