Morsdag !

Idag har vi morsdag... jag passar på att skicka min underbara moder Karin Fröroth en stooooooor kram ! <3 Älskar dig mamsen...

Jag fick imorse en fin blomma av mina grabbar.. gulledom...  <3

Sedan har vi gjirt en liten tårta som vi ätit upp... varit på Hampus träning... Anton har haft träning... sedan har jag städat lite mera idag oxå... men det är ju hemskt.. ju mer jag städar, ju mer skit ser jag överrallt !  tro fasen jag ska sluta städa..  !

Ikväll har vi sett finalen av Mästarnas Mästare-och vår favorit vann !  Ingemar Stenmark ! vilken karl !! herreminje !!

Åsså har jag såklart hunnit med Big Brother Live oxå, nu börjar det dra ihop sig.. 99 dagar avklarade utav 106.. gud vad dom gör det bra.. jag tror jag skulle ha blitt tokig.. fast man vet ju inte..

Nä nu ska jag läsa lite.. imorrn ska Anton med sin klass & Prästbords 3:orna till Härnösand & Technicus ! de lär nog få en kungdag !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0