Öviksresa!

Hallojsan!

Idag fyller våran Anton 11 år !! hurra hurra !!!  <3

I helgen gjorde vi en liten tripp till Övik för att för-fira honom lite.. :)

I lördags var det dax för match i fjällräven arena.. tyvärr vart det en redig förlust för Modo.. men grabbsen hade en trevlig dag där iallafall.... Anton fick en present av modo-maskoten oxå ! jag mailade klubben tidigare i veckan , ( eftersom jag inte har några skrupler som helst)  och döm om min förvåningen när de ringer när vi är på väg upp till Övik, att de hade fixat en present till Anton ! han fick en supersnygg modo halsduk ! :)

Han vart riktigt överaskad !

Sedan spenderade vi kvällen & natten hos min gåda vän Mariana, som bor i Övik... på söndagen mötte vi upp Loke som hängde med oss på Paradisbadet... mkt trevligt !!

Igårkväll kom vi hem rätt sent.. supernöjda med helgen !

Idag fixar jag & donar för Antons födelsedaxfirande !!  imorse fick han sång & paket på sängen ! :)

Ikväll väntas gratulanterna !! och jag har gjort smörgåstårta,daimtårta, semlor,cream chees brownines,bullar,kubbmuffins & choklamuffins ! hoppas fikat räcker.. hehe... kommer blir en jättetrevlig kväll känner jag på mig !

Nu måste jag fixa det sista innan grabben kommer hem från skolan... puss & kram !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0