1/1-2012

Helloooo mina goa vänner !

Så var vi fit for fight för årets första dag ! :)

Jag sov tills klockan var 11:00... grabbarna sov till 12:30... sanslöst !

Men eftersom de gick till sängs vid 3:15.. så förstår man ju.. idag ska vi smälla lite smällare som vart över... sedan käka hos mina föräldrar, sedan är det handbollsträning ikväll.. på tal om handboll.. igår vart jag facerape:ad- av min lillebror ! han hade gått on på mitt facebookkonto & gjort ett hemskt inlägg om att nu skulle jag minsann sluta med handbollen, och få lugn & ro ! :) det var ju ett antal som hann läsa detta.. innnan jag upptäckte den elaka gärningen.. :)  men ingen trodde väl på att jag slutar med handbollen ! :)

Jaja, nu jobbar jag sedan heeela veckan lång ända fram till fredag.. då åker vi till Falun på Kopparcupen- en av Sveriges största cuper ! ska bli superkul !!  vi skall spela i dagarna 3 !

Nu ska vi ut & smälla !!

Hejhopp!


Kommentarer
Postat av: Pommez <33

Gud vad fin blogg :D

Vill du vara med i veckans blogg?



Direkt länk:

http://sosweetie.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-d3.html#comment

2012-01-02 @ 17:39:35
URL: http://sosweetie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0