Jobbhelg-slut !

Hallojsaaaan !

Idag har jag ÄNTLIGEN haft ledig dag från jobbet... har vart bosatt där sedan i fredags känns det som..

Efter lämning på skolan imorse, så har jag pysslat på lite härhemma.. ni vet, tvätt,disk..dammsugning.. :)  åsså har jag bakat ett recept på frallor jag fick av lillebror.. jämarns vad gooooda !

" Timjansfyllda Örtfrallor " ni kan inte fatta hur goda de va !!

De kommer att gå åt i en rykande fart.. Hampus älskade dem !

Nu har Hampus kompis Elias här.. de tittar på planeter på datorn.. :)  känner så väl igen mig själv i barnen.. de är båda jätteintresserade av astronomi, stjärnor,planeter & annat som har med rymden att göra.. jag ville ju t.o.m gå rymdprogrammet i Kiruna.. synd att jag var så kass i min betyg bara.. :)

Ikväll är det handbooolllllll.... både träning & match på tv:n.. så jämarns trist att Sverige inte vann den jätteviktiga matchen mot Polen sist... de hade behövt en vinst.. får väl se om de ryckt upp sig tills ikväll mot Serbien... men DE är bra ! så det kan bli svinjobbig match för svenskarna...

Nä, nu snart dax att ta ut makaronipuddingen ur ugnen... mums det !

See U !

Kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0