100 frågor!

100 frågor!

1. Tre namn jag lyssnar till:
vickan,mamma,piga

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
jag ställer upp för andra
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
mitt heta humör.......
. Detta är jag rädd för:
att mina nära & kära skall försvinna...
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
kärlek,mat,leenden

6. Två saker jag absolut inte kan göra?
äta blodpudding,peta i mitt öga....
7. Detta tycker jag om att gör
vara med mina barn!
8. Detta vill jag göra just nu:
pussa på grabbarna!
9. Bästa känslan:
när man ser att ens barn blir glada

10. Värsta känslan:
att se ens barn ledsna
11. Egenskaper jag vill att min partner ska ha?
.hjälpsam,humoristisk,positiv!

12. Är jag kär just nu?
ja,det antar jag väl....

13. Jag vill gifta mig:
vet inte

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:


15. Min käraste ägodel:
mitt hus
16. Något jag vill ha i present:
böcker,böcker.....

17. Detta har jag på mig just nu:
svarta joggingbrallor,svart-röd svettiströja & tofflor

18. Favoritkläder:
se ovan
19. Favoritdjur
katter
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
soul,pop
21. Favoritlåt just nu:
hela "magnus carlsson-julskivan"

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
roligaste: idrott tråkigaste:matte
23. Stjärntecken:
oxe

24. En bok jag älskar:
stieg larsson trilogin

25. En film jag älskar:
det stora blå
26. Tv-program jag gillar just nu:

heroes

27. Favoritdoft:
nytvättat
28. Detta äter jag gärna:
pasta
29. Dricker helst:
välling & vatten

30. Favoritgodis:
choklad


31. Hit vill jag gärna åka på semester:
barbados
32. Färg på mina ögon:
brun-gröna

33. Hur lång är jag?
1.73

34. Jag tror på:
mamma & pappa....

35. Jag spelar:
cd-spelare
36. Person jag beundrar:
. min familj-mamma,pappa,broder

37. Så här bor jag:
rätt stor villa på landet

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
inga

39. Det här tänder mig:
när min sambo är hjälpsam i hemmet....

40. Det här gör mig avtänd:
när min sambo inte är hjälpsam.....

41. Min favoritfärg?
rött,rosa,grönt,blått

42. Favoritcitat:
ingenting är omöjligt

43. En hemlighet jag vet:

kan inte säga...då är det ingen hemlis.. :)

44. Bästa present jag fått?
mina barn

45. Senast köpta skiva:
det var så länge sen jag köpte en skiva...minns ej

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
ögonen

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
min mage

48. Udda förmåga/egenskap:
kan göra coola tricks.....

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
en spionfluga på väggen....

50. Vad lyssnar du på just nu?
den underbara tystnaden

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
vart på utflykt till skogen med mina barn

52. Var är dina föräldrar födda?
sollefteå

53 Vad är det senaste du installerade på datorn?
java,som ej funkar....

54. Vilken är din favoritrestaurang?
toledos för tillfället

55. När badade du i en pool senast?
på badhuset för ett tag sedan
56. Har du varit med i någon skolpjäs?
jadå

57. Hur många barn vill du ha?
jusst nu är jag nöjd,men man vet aldrig...

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
hårdrock

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
japp
60. Vad har du för TV-kanaler?
för många....

61. Har du åkt moped någon gång?
i min ungdom hade jag en sprillans ny vespa ciao!

62. Har du busringt någon gång?
jadå
63. Har du fått felparkeringsböter?
jo
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungyjump eller fallskärm?
jaaa vad kul!

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
afrika
66. Har du en egen trädgård?
.ja en som ständigt håller på att byggas ut..till min sambos förskräckelse

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
shrek

68. Kan du alla orden i nationalsången?
ja
69. Badkar eller duschkabin?
badkar
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
vet ej

71. Favoritpizza?
calzone capri

72. Chips eller popcorn?
chips
73. Vilken färg på läppstift använder du?
har inte det

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
kan man göra det????

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
sorry...

76. Apelsin- eller äppeljuice?
apelsin

77. Vem var den senaste du åt ute med?
anton,hampus,thomas

78. Favoritchoklad?
marabou
79. När röstade du senast?
förra valet
80. När åt du en hemodlad tomat sist?
mina egna i somras

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?
ja,både i fotboll,längdåkning,basket,simning

82. Är du bra på matlagning?
folk säger det iallafall..

83. Klarar du att tanka själv?
jamen herreguuud.....

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamtevekanalen?
tyvärr.....ja
85. Pepsi eller Coca Cola?
cola

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
ja

87. Vad var det senaste du handlade?
snus,mjölk,fil,tvättmedel

88. Har du kräkts offentligt?
ja i min ungdom...

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken
mångmiljonär
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
ja

91. Har du ringt något betalnummer?
Ja!

92. Kan man vara vän med sitt ex?
Ja

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
min mormor

94. Hade du mycket hår som liten bebis?
njaee

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Inget

96. Vad har du i din väska?
alldeles för mycket

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
borstar tänderna
98. Vad är du tacksam för idag?
livet & mina barn

99. Var hittade du den här listan?:
angelicas blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
 brorsan,bettan,cammie


Kommentarer
Postat av: Jimmy

"48. Udda förmåga/egenskap:
kan göra coola tricks....."

Haha..får man fråga vad du kan göra för "coola tricks"?! :)

2007-12-19 @ 00:06:13
URL: http://blogg.elektroniskmusik.com
Postat av: Angelica

Öhhh....vilka coola tricks då?? hehe, snart kommer vi!!!!

2007-12-19 @ 09:15:07
URL: http://www.mammaangelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0