1.a söndagen i advent!

jahaja, nu känns det som om julen börjar att närma sig med stormsteg ! jag älskar julen,och tycker att den tar slut alldeles för fort...därför är det juh oxå så att jag gärna vill ställa fram alla mina tomtar,klä julgranen,och allt annat pyntande nu , helst på en gång  !  men i år är jag duktig och tänker vänta med mina tomtar iallafall 1 vecka till innan dom åker fram.....( vem försöker jag lura...??? :D ) försöka vänta kan jag iallafall......
det är ju så himla vackert med all den röda varma färgen, ljusen,ja,hela stämningen med jul !
jag håller på at vara på thomas med att han kan sätta upp ljusslingorna på altanen,men jag vet inte....han verkar inte vilja göra det nu.....tjatar jag mera lär han väl inte sätta upp dom alls!

idag har det vart jobb för hela slanten....hualigen,jag gillar verkligen inte dessa hästpass som vi har på helgerna.....7-21 jag är helt knäckt när jag kommer hem.... så nu efter jag skrivit klart åker jag i säng på studs!

på rasten var jag lite duktig och gick och tränade en stund,mycket skönt med lite motion !

imorrn är det dags för anton att spela innebandymatch igen,denna gången mot " nipans killar..." får väl se hur det går,jag har nyss suttit och gjort spelschemat för grabbarna,och tjejerna..... men jag håller tummarna att vi får vinna denna gången ! heja superhjältarna!!!!

skall upp till snälla föräldrarna och käka middag innan matchen ! tack och bock pappa lilla!
nu orkar jag inte skriva mera.....goodnight sweethearts.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0