äta ute!

ikväll skall vi äta middag på toledos! hela familjen,det skall bli roligt,ungarna är väldigt uppspelta att dom ska få åka på " riktig restaurang" och inte bara på pizzeria eller stures.....
anledningen till detta är att i somras fick jag ett presentkort av mitt fotbollslag,som tack för att jag  tränat dom,och det var på en summa som vi,hela familjen kunde gå och äta på !
det har inte blivit av tidigare , så nu tyckte jag att det var dags att använda presentkortet!!!

efter restaurangbesöket ska vi till thomas lillebror som fyller år,kanske bjuppas det på tårta där då,som efterrätt på maten....hehe

idag har hampus och jag gjort fint härhemma och sprutat fejk-snö på fönstrerna,åsså har jag målat ett stort gäng med ramar väldigt fint gröna!

nu har anton sin kompis,albin här och dom spelar innebandy för fulla muggar! det låter väldigt mycket från rummet dom håller till i,jag borde nog gå och se hur mycket som är intakt där.......
ses senare ikväll med utvärdering av kvällen ! bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0