besök hos bettan!

idag har jag och grabbarna vart och hälsat på hos bettan & milo.
han var så gullig ! grabarna blir alltid lika exalterad varje gång vi är där och hälsar på ! dom vet inte riktigt hur dom skall bära sig åt...dom vill pussa & krama på milo hela tiden ! och tillslut blir nog milo lite less på all uppmärksamhet,och kinkar lite..hehe...
vi fick kaffe och goda chokladskorpor av bettan!
sedan har vi juh hållt på med lite hemlisar oxå....som jag inte kan tala om här.....hehe tids nog visar det sig....

vill passa på att gratta min vän madde som fyller 26 år idag,samt angelica som har namnsdag!

nu skall vi äta middag strax,sen är det innebandyträning,och till sistens bär det iväg till barnens farmor,där dom skall sova inatt!
sedan skall jag ila hem för att se idol-finalen !!! ååhhh det är sååå spännande,eller hur bettan ?? :D
jag skall nog lära milo att uppskatta riktig musik jag.......hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0