det blev en till......

ooopps...jag har råkat gjort en sort julgotta till...och jag som sa att jag inte skulle göra nåt mera...ajajaj... :D
man kan ju faktiskt inte låta bli att göra julgodis,när man har alla grejor hemma , det förstår ni väl ?
nu blev det " marsipan mackor " en mkt enkel sort,man tar bara rosa marsipan som man kavlar ut till två lika stora längder,sedan brer man på nougatkräm på den ena delen,och så att säga lägger på det andra som ett lock över...så det blir som en dubbelmacka,åsså doppar man dom i smält blockchoklad! så enkelt och så gott om man gillar marsipan.
men nu tror jag inte att det blir så mkt mera julgodis...ingredienserna börjar på att sina......men man vet aldrig.....hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0