friskus-dagen!

just nu sitter grabbarna och kollar på " hajar som hajar" en mkt bra film!
tidigare idag så har hela familia var ute på skogspromenad! vi tog pulkorna och traskade in i stora skogen,och långt gick vi! vi var nog ute och vandrade i närmare två timmar.....så man fick lite motion iallafall!
vi hade väldans trvligt,innan vi gick till skogen,så testade vi den dära snögrejen igen...men det gick inte lika fort idag som igår....det var lite isigare igår,i natt kom det ju en massa snö,som förstörde " åk-ytan" hehe...
men den är iallafall en himla rolig sak! jag tror nog att min bror väldigt gärna skulle vilja pröva den...  :D

jag har oxå varit och bufflats med en himla massa andra människor på mataffären! vi skall bjuppa mina föräldrar på nyårs-middag imorrn,så det behövdes inhandlas lite mat! broder & bettan skall vara hemma allena imorrn kväll dom....men ni är välkomna hit på efterrätt om ni vill imorrn,broder,det blir en enkel marängsviss....smaskens! både jag och thomas jobbar 7-16 både nyårsafton OCH nyärsdagen....blir inget nattsuddande för oss alltså....hehe..
passar på att  önska alla ett gott slut och en god början på det nya året som kommer! det skall vi ha iallafall!'
kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0