hallå igen...

ja hej på er igen....nu har jag klivit upp igen från soffan...jag tyckte jag kände mig så yr..tog febern: 39...det är mycket för att vara en lågtempare som mig!
nu har jag proppat i mig värktabletter,det är nog för att jag har haft feber hela dagen som jag har haft en sån fruktansvärd ryggsmärta...värre än vanligt alltså.
nu sover killarna lugnt. hampus verkar som vanligt,men anton har vart hängig hela dagen,och haft ont i skallen som han uttryckte det själv.
har vart inne och googlat på vinterkräksjukan,och det verkar ju inte bättre än att det är det vi har härhemma...allt stämde,från feber,hastiga kräkningar,yrsel,huvudvärk....ska visst försvinna inom ett par dar,men man smittade två dygn efter man var symtomfri....så det blir nog inte skola eller jobb först på torsdag då...
så kattis du behöver inte vara rädd att stora vinterkräksjuka-bassilusken skall komma o ta dig..hehe..
jag tycker mest synd om hampus som missar tomten på sitt dagis imorrn....får be fröknarna lägga undan en liten godispåse till han....
tack alla snälla ni som skrivit små uppiggande ord till mig,det stärker!
nu ska jag gå o sova igen...

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ojoj...hoppas ni mår bättre!! Själv är jag lite förkyld och har ont i huvudet, men ingen feber och inga kräkningar. Så....då kanske vi inte ses på onsdag...får komma förbi med julklappen någon annan dag av dagarna, ska ju in mot staden både lördag och söndag om du är hemma då? Krya på er, kram!

2007-12-17 @ 09:37:39
URL: http://www.mammaangelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0