hampus födelsedag!

nu har vi stor-kalas i hjälta!
våran lillkille hampus fyller hela 4 år! och som han själv kom och sa imorse: titta mamma,ser du vad stor jag har blivit,och vad stora läppar & tänder jag har fått....hehe!
sedan visade han oxå att nu när han är 4 år,så kan man hoppa långt oxå! han är så kul våran lilla grabb!
det har vart full rush hela dagen härhemma!
imorse fick hampus öppna våra paket i sängen,det tyckte han var så mysigt.....sedan skulle jag och anton sjunga för honom oxå,men då sa han till oss att vara tysta,så jag tror inte att han gillade vår skönsång...hehe..
sedan har släktingarna avlöst varann,det är en himla rolig dag härhemma idag!
återkommer med mera rapport sedan!
nu måste jag serva våra gäster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0