kalabalik kalas!

hehe... nu så är kalaset avklarat! mycke barn var det.......
11 barn + 5 vuxna,all tårta gick åt !   :D barnen lekte som om de aldrig hade lekt förr kan jag säga....hehe... det var full speed under de två timmar som kalaset pågick! det var fika,lekar,och absolut den obligatoriska fiskedammen! som var mkt poppis!
sedan alla gått hem så har jag hållt mig sysselsatt med att städa ihop..... men det gick snabbare än vad jag trodde det skulle gå,med tanke på hur det såg ut här...kakor,godis och leksaker i en salig röra! men roligt hade alla barnen,och det är det absolut viktigaste av allt! hampus var väldigt nöjd med dagen! och även anton,som fick träffa sin kompis liam,som var här från skellefteå,dom var så glada att se varann....och jag fick träffa sandra,som man inte ser så ofta! madde,jag,sandra och ingela,satt och surrade och hade trevligt,även vi!
nu ska jag fixa middag,sedan skall jag ta och gå ut med barnen en sväng,vi måste få lite frisk luft allehopa!
tack alla som gjort hampus födelsedag och kalas till en kul upplevelse för honom!
sänder ett krya på dig till lilla pappsen som blitt sjuk oxå!

Kommentarer
Postat av: Madde

Det blev maddiz81

2007-12-29 @ 21:20:00
URL: http://maddiz81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0