med hopp om livet...

nu börjar man snart att känna sig som en människa igen!
men jag känner mig fortfarande halvdassig och yr i bollen...mer än vanligt alltså!
har fått några illamåendeanfall under dagen,men inte nå mer spya som tur är..
anton har haft ont i huvvet till och från under dagen,hampus verkar helt frisk. men anton får vara hemma en dag till från skolan för att vara på den säkra sidan , så att vi inte smittar ner några andra stackare som får ligga sjuka över jul.... inte populärt tror jag...
vi har varit ute en stund nu ikväll, för att få andas lite frisk luft,som vi inte har gjort på hela helgen! det var skönt som tusan ! det gjorde oss nog alla gott tror jag! men sedan vart ungarna så trötta att dom bad att få gå och sova! ( det hör inte till vanligheterna...)
på onsdag skulle lilla angel komma hit på en fika,måste fixa klart deras klappar tills dess......
sedan måste vi ta en sväng till granvåg för att ge elias hans presenter,han fyllde juh 4 år i helgen,men eftersom vi inte var direkt pigga då så får han dom i efterskott!
får se om madde vågar släppa in oss genom dörren....hehe....
nä men skämt åsido, imorrn eftermiddag är vi nog inte längre smittobärare skulle jag tro,om inte nån börjar spy igen härhemma vill säga....men sannolikheten är liten ! no more spya in this house!
nu skall jag ta och titta över klapparna så att vi inte glömt någon......
till alla som känner att ni är värda en stor gonattkram: GOOD NIGHT SWEEHEARTS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0