näst sista dagen på året....

jahaja....så var det nyår snart igen då...tiden går så himla fort tycker jag! det kan ju låta som en klysha...men det är faktiskt sant!
jag tyckte det var nyss anton var en liten knodd,som milo...men han är ju stor,min anton !!!
snart fyller han 7 år!

idag ska vi inte göra nåt speciellt,det har vart ganska mkt den här helgen!
så vi skall nog ta det lugnt tror jag...
vi skall iallafall ut och åka den dära snö-grejen som hampus fick av min mor & far,vi testade den en sväng igårkväll...och den gick snabbt som tusan! vi åkte hela vägen på vår baksida,ända in i skogen!!!
nepp nu skall jag kanske klä på oss....
förresten,sänder ett krya-på-dig till angelica,som även hon åkt på magsjuka!  ush....

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Åhhh! Vad roooligt! Jag vill också åka pulka/snögrejer! Men Milo är ju lite för liten för det än. ;)

2007-12-30 @ 11:31:38
URL: http://blogg.elektroniskmusik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0