nu lider kvällen mot sitt slut....

så var det snart slut på julafton då.... vi har haft en väldigt bra julafton!
ikväll har vi vart hos T s mor och ätit,ätit,ätit.......åsså öppnat klappar!
det var trevligt.
grabbarna har fått så många klappar att det kommer att ta vääääldigt lång tid innan dom hunnit med att leka med alla sakerna!  :D dom är mer än nöjda!
nu innan killarna somnade så spelade vi,hela familjen ,nya tv-spelet,buzz,som vi gav dom!
det var ett himla kul spel! det blir nåt att testa ,jimmy,när ni kommer hit nästa gång! jag kommer att spöa skiten ur er!! hehe.....
nu ska jag ta en kopp jul-the , som jag fått av mina föräldrar,gottgott! och plocka upp lite klappar......
imorrn bitti väntar jobbet! sedan blir det att åka upp till  mamsen och pappsen. kramar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0