PANIK!!!!

hej o hå..... nu börjar man att lugna sig lite efter morgonens eskapader.....
vi tar det från början: antons skola börjar alltså kl 8:15,så vi brukar juh vanligtvis kliva upp cirkus 6:45...
denna dag började inte bra,för vi vaknade 8:40...ja,ni kan juh själva räkna ut att vi var rejält försenade! allt detta tack vare min SKIT-väckare som inte vill funka som den ska!
vi flög ur sängarna och barnen tyckte att det var lite kul att vi försovit oss....det tyckte inte jag,men vi fick i oss frukost och kläderna åkte på i ett huj,och vips så var vi på skolan kl 9:10! jag tycker att vi var riktigt duktiga som var så snabba,och barnen var änglar! tack o lov !
fröken var väldigt förstående och sa att detta kunde hända alla.....men för ett kontrollfreak som mig själv,tyckte jag att det inte kändes speciellt kul......
dagis vart nästa stopp,och även där var fröknarna förstående,och hampus var så glad och nöjd,lämningen gick superbra denna gången ! ( kanske vi borde försova oss oftare..?? )

jag jobbar kväll idag så att nu efter skollämning och dagis,så har jag passat på att städa ! plockat och donat....
ikväll när jag kommer hem så skall jag fortsätta med julklappsinslagningen.....pust !

anton skall följa med hem till en kompis idag efter skolan,gabriel,hoppas grabbarna får skojigt !

när thomas slutar jobba och har hämtat barnen på dagis,samt kompisar,så har dom blivit bjudna på middag hemma hos daniel & emma....måhända kanske fick daniel en släng av dåligt samvete efter vad som hände igår...???? grabbarna kommer att bli överlyckliga av att få träffa lille alexander igen iallafall !

nu skall jag duscha....är alldeles svettig av alllt sressande idag......hehe..

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Haha, vilket ståhej! Men hur var det nu...du har väl fortfarande kvar väckaren som du haft sen tonåren, så det är väl inte så konstigt om den börjar krångla. :)

2007-12-05 @ 14:52:05
URL: http://blogg.elektroniskmusik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0