tjolahoppsansa!

ooops sorry angel ;) du förstår nog vad jag menar,men nu är det fixat!
jag börjar om från början.. .D
Idag har vi haft besök av angelica och alfons! han var söt som vanligt,men ännu sötare nu när han har fått 4 små gaddar!
vi fikade och busades lite,vi hade väldigt trevligt!
alfons fick en julklapp av oss,nån sorts leksaksnyckelknippa som skränade och lät.....tyckte att han kunde väsnas litte därhemma med sin mor & far :D
dom fick oxå en egenmålad ram med tillhörande foto på mina grabbar!det var väldigt kul att träffa angelica,det blir¨så långt mellan varje gång......men så är det juh när man jobbar heltid,och båda har småbarn,man får helt enkelt träffas när man har tid...
nu busar grabbarna för fullt på övervåningen,och jag skall till att göra en pannkakssmet!
ha det gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0