vinterkräksjukan...

natten som har varit har varit en av de värsta på många år.....
anton stackarn har spytt o spytt....sedan vid 22 snåret började jag att må lite knepigt i magen,och rätt va det var så fick jag kuta på toan och spy jag oxå...
sedan fortsatte jag att spy var 10 minut tills kl 07:00 i morse...inte skojigt alls!
anton somnade vid 3 tiden inatt, då hade han spytt färdigt...
nu har thomas börjat att klaga över magen oxå....
i dag harvi bara legat i soffan och mått piss hela dagen,fram tills nu, när jag skall pröva på att få nåt i magen...måste ju försöka äta så att man får nån energi...
jag har ringt skola.jobb och talat om att vi tänker vara hemma imorrn .... fick höra av bettan att man smittar 72 timmar efter att man spytt sista gången....ush!
och jag som tyckte att migränanfallet jag hade för nån månad sedan var det värsta på länge...glöm det!
det är så fruktansvärt att se ens barn må så himla dåligt,och att man känner sig själv så dålig att man inte knappt orkar nånting...
nu ska  jag försöka äta nåt....

Kommentarer
Postat av: Anna L.

Stackars er, men nu hinner ni förhoppningsvis återhämta er före jul!! krya på er allihopa!!

2007-12-16 @ 17:47:32
Postat av: kattispattis

ja hej
bra håll dig borta från jobbet vill inte ligga och kräkas på jul!
krya på er / puss /K

2007-12-16 @ 21:52:21
Postat av: kattispattis

ja hej
bra håll dig borta från jobbet vill inte ligga och kräkas på jul!
krya på er / puss /K

2007-12-16 @ 21:52:47
Postat av: vickan

jag tycker inte att jag trackar honom..vad har du fått det ifrån? han gör nog så gott han kan. och visst kan jag klämma in lite positiva saker om han..
men grejen är ju att han faktiskt blivit ganska beroende av
det spelet..och det är trist tycker jag.och vad har markus att göra med saken..??
hoppas att vem duän är ,är nöjd med mitt svar.
ha en bra dag!:D

2007-12-16 @ 22:32:17
Postat av: vickan

varför läser ni min blogg om ni inte är nöjda med den..? sedan är det ju liiite fegt att ni inte vågar att skriva vilka ni är...

2007-12-17 @ 08:40:22
Postat av: Anonym

det här är en blogg, inget diskussionscenter....

2007-12-17 @ 12:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0