det är mycke´ nu....

så sitter man här då.. nyss hemkommen från diverse uppdrag...!
såna här dagar när det är många grejor på en gång,behövs det inte mycket för att spräcka tidsshemat !
kommer man hem från jobbet vid 16 tiden, värmer upp maten( som jag var smart nog att tillaga redan igår kväll för att spara tid...) diska,fösa ihop tre barn ( anton hade kompis med hem från skolan) packa innebandyväska klart,klä på ,för att sedan vara klar för match 17:30 på vemyra...pust ! inte stressa....
och väl där,då visar det sig att alla matcher är framflyttade sisådär en halvtimma! p.g.a joxerier med nytt tillkommet spelschema....suck! men ungarna tyckte bara det var roligt,dom fick ju mera tid till att lattja och träna med bollen... tur att dom hade kul iaf ! hehe...
men detta gjorde ju att vi som skulle till thomas brorsa som fyllde år vart något försenade.... så det blev en blixtvisit hos dom kan man säga.... vi var nog där i ca 20 minuter...barnen hann få i sig tårta iaf,och det var ju det viktigaste! och nu håller thomas på att sova ner dom i någorlunda normal tid! det är mycket att tänka på ibland!
men som jag sagt tidigare så tycker jag att bara barnen trivs och har skoj så har jag roligt oxå! :D
men det kan nog alla småbarnsföräldrar känna tror jag,att ibland har man så mycket omkring sig med jobb,hem,träningar mm.mm.... att man hinner inte riktigt med sig... allt snurrar på så fort ! och vips så är det jul mitt i alltihopa!

nu skall jag ner och planera vad jag skall hitta på att köpa till thomas födelsedag...
och skriva inköpslista-skall storhandla imorrn innan jag hämtar kidsen ! måste passa på....
imorrn är det en lugn kväll iallafall !
skall passa på att baka lite tror jag....
byebye !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0