fredag!

yeeeehhh idolfinalisterna är klara! bra val av tittarna! just nu sitter jag och tittar på min favvo idol-all times: MARKUS! my darling......snyggt klippt är han oxå....undra om jag kan få thomas att fixa frillan så oxå...? hehe

ikväll har jag jobbat järnet alltså! pust!
inte mer att säga om det....

innan jobbet var vi ner på stan och köpte en helt ny skidutrustning till anton,gissa om han blev överlycklig!
det hann bli skidhandskar,och innebandyskor oxå,innan vi gick ut ur affären.. lika bra att passa på medans man var där!

imorgon är det 1:a december.....shit alltså vad tiden flyger iväg!nu jobbar man två helger sedan är det nästan jul...ojojoj.....
som tur var så hann jag fixa advent härhemma i veckan när jag var ledig,hade blitt lite stressigt att göra det imorrn efter kl 16 känns det som...hehe
grabbarna har ju oxå sett fram emot imorrn....då får dom äntligen börja att öppna julkalendrarna!
mor & far har vart riktigt energiska och slagit in 48 små paket till grabbarna! bra jobbat tyckeer jag!
åsså har dom fått varsin chokladkalender av både grannarna och thomas mamma.....så killarna kommer att få fullt upp fram till jul att öppna kalendrarna!!!!

igår när vi var i s-vall köpte jag några små fina presentaskar som jag tänkte lägga våra fina julgodisar som vi gjort härhemma,tänk att det blev 8 sorter! sedan tänkte jag ge bort till nära & kära innan jul hade jag tänkt,som en fin gest sådär......om dom vågar att äta dom vill säga....hehe!
nu ska jag strax sova! byebye......


Kommentarer
Postat av: Tjosan43

Okej... du vill alltså att din sambo ska klippa sig som din favorit idol Markus... betyder det att du inte är nöjd med honom som han är då eller?...

2007-12-06 @ 23:35:32
Postat av: Tjosan43

Eftersom jag inte läste hela inlägget innan min första kommentar (pga att jag reagerade ganska starkt på början av inlägget) så tänkte jag kommentera lite till nu...
Jag tycker att det är jätte gulligt av dig att ge bort hemmagjort godis till nära och kära som en fin gest, men å andra sidan, du har inte tänkt på att dina nära och kära kanske läser din blogg och får reda på att du har tänkt ge dem godis? Och då blir ju hela överraskningen förstörd, eller hur?
Dessutom så trodde jag att din sambo var din "darling" och inte din idol Markus...

2007-12-06 @ 23:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0