godis,godis,godis!

godermorgon mina kära vänner!
idag till morgonen har jag vart riktigt duktig och gjort julgotta! det blev: hasselnötspraliner,och chokladtryffel m. creme fraische! smarrigt värra,hoppas jag.... jag har inte smakar dom själv...
det har varit ganska skönt,men ändå ensamt och tyst utan att ha haft barnen här.... men tiden till morgonen har bara flygit iväg,och nu skall jag bara ner och duscha innan jag far upp en sväng till pappsen för att pussa på hampus litegranna innan jag far iväg på jobbet!
Nu har man två jobbarhelger framför sig,sedan är det snart jul,kan ni fatta? den här månaden innan jul tycker jag alltid bara swishar iväg !
hej på er!

Kommentarer
Postat av: Anna L.

hugga vad du ävles!! Fy fasiken va man skulle bli tjock o fet om man umgicks med dej!!!! O trött blir man när man hör hur du går an!!
hoppas du fattar att jag är lee....var ålder har sin tjusning, nu har jag ont i ett knä o då är jag bara elak!!

2007-11-27 @ 12:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0