grattis alla pappor !

jahaja,så var det farsdag då!
fick ett sms av brodern,där han sa att hans farsdagspresent var att få sova mellan 04:00-10:00....hmm..det betyder nog att bebben inte riktigt var så sugen på att sova i min vagga inatt..... fast att få sova 6 timmar det är ju rena rama lyxen ! :D
grabbarna fick som vanligt ge thomas frukost på sängen,och paket,han fick en puma-t-shirt,som han gillade !
och grabbarna vart nöjda när dom fick blåsa ut ljusen......

nu är det strax dax för dop ! lilla alexander skall till att vattnas....
sen skall vi upp till min kära pappsen med whiskey-flarran-som jag försa mig häromdan att han skulle få....
hoppas hoppas att jimmy & bettan och bebben oxå ska dit ...... jag vill ju hålla han !!!! och pussa,krama,gosas med......
tjipp på er allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0