halloweenhelg i antågande...

känner ni spökkänslan i luften? fladdermössen flyger lågt.... BUHUBUHUUUÄÄHHHHH!!!
visst vart ni lite rädda nu va? :D
ikväll medans jag har arbetat hårt med mina gamlingar,så har thomas vart ner på " halloween-mys" med barnen( det var förresten jag som sa till ungarna i morse innan thomas behagade kliva upp att : säg till pappa att ni vill åka ner på stan ikväll och få GODIS......) snällt av mig va?
det hade iallafall varit mycket trevligt,dom hade fått massa gotta och så fikade dom hos modern och mostern på fiket!
anton var en " batman-djävul m. eldgaffel " och hampus var en " superman-häxa-djävul m. eldgaffel " mycket gen manipulation behövdes där kan jag säga....
på lördag efter jobbet skall jag gå med dom och " trick-or-treata" dvs knacka dörr och hoppas att ingen vill ha " trick " utan att barnen bara får sitt gotta så dom kan gå vidare till nästa hus för samma procedur....  :D

dom kom ju även upp på mitt jobb nu ikväll och förgyllde tillvaron för de gamla,genom att busa lite för dom !
alla tyckte att dom var sååå söta ! eller söta och söta , dom var ju skrämmande !! muhahaha.....

jimmy hade ju lagom roligt åt min profetia/ dröm jag hade häromnatten,den om att dom skulle fått bebben inatt...men så vart det ju inte då...
tänk OM det skulle vara så att bettan har rätt och bebben kommer den 3:e ??
då kommer man ju att få höra det livet ut att " jag hade minsann rätt jag ! " och den glädjen kan man ju inte skänka henne,utan hoppas på det bästa att den tittar ut typ imorrn..?? eller nån dag efter den 3:e...hehe
jag skulle ju ha viljat att den velat titta ut redan igår.....detta är ju värre än värsta nagelbitaren,väntan...väntan...
KOM UT NU UNGE !!!!!!
nu ska jag ner och fortsätta med mitt halloween pysslande,håller på att fixa stora fina gotta påsar till kidsen...och till alla andra som kommer att vilja ha....
kram!

Kommentarer
Postat av: Bettan

Hahah, ja om jag får rätt så ska han döpas till "071103" eller "Vad var det jag sa" för det är inget som ska falla i glömska inte!!

2007-11-02 @ 11:13:40
URL: http://www.bettansbetraktelser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0