lediga dagen...

i dag har man vart ledig från jobbet,men det betyder ju inte att jag vart sysslolös...
imorse efter skol-lämning,så bakade jag pappas recept på thekakor! dom blev mycket goda !
sedan var jag och hampus ute,medans thomas sov som en gris... han är hemma från jobbet-sjuk.
hampus byggde en snögubbe alldeles själv ! och jag byggde en stor-snögubbe-mamma ! dom vart så fina så !
vi testade även våran superbraiga uppblåsbara pulka-ring,shit vad snabbt den for nedför våran slänt på baksidan !

när vi hade hämtat anton på skolan ,och hans kompis " dogge" som skulle med till oss,så gick vi till hampus dagisavd. för att bli bjudna på fika-det var öppet hus där. vi fick kolla på grejor som hampus gjort,och titta i hans pärm,där personalen fotat alla barnen och klistrat in i deras pärmar-mycket roilgt att titta på !
en trevlig stund blev det där tycker jag !

sen bar det hemöver,så att ungarna skulle få leka o busa ända till kl 19 när douglas moder kom och hämtade hem honom. dom hade iallafall haft en bra dag sa dom ! och jag har ägnat eftermiddagen  åt att hunnit med att både damsuga och torka golv och småplockat ordning härhemma,det kändes väldigt skönt när det var gjort.

bettan verkar ha det jobbigt därhemma,med värkar som håller i hela nätterna,för att sen lägga av på morgonkvisten... får väl hoppas på att den vill ut i natt då ! kan ju inte hålla på och fega ur på det där viset....
godd bye !


Kommentarer
Postat av: Alexandra

gud vad skönt att vara ledig :O

Postat av: chris

jag vill med vara ledig , fast jag har haft lov i en vecka är jag helt slut , hehe. Ha en bra kväll kram Chrizs :)

2007-11-06 @ 19:42:51
URL: http://chrizs.blogg.se
Postat av: Bettan

Visste inte om jag skulle skratta eller gråta i morse när jag vaknade och insåg att jag sovit hela natten. Visst skönt som bara den att få sova en hel natt men det betyder ju att det inte kommit någon bebis heller... inte det minsta! BAH!

2007-11-07 @ 10:51:37
URL: http://www.bettansbetraktelser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0