milo-inspektion !

idag har hampus och jag vart uppe på skedomsmon och kollat in gullegrisen milo !
vi kunde ju inte låta bli att slinka in på " garn-väv-inplock" och köpa med oss ännu flera gåvor till den lille! men jag var  väldigt duktig och återhållsam denna gången.... vi köpte två  " sötnos nappar" ,och ett par uliiga gosiga " laban " strumpor... hade hört ryktas om att han hade lite såna....
och napparna valde hampus. bebben har ju börjat att digga nappar,mycket bra!
men han verkar ju hålla samma härjningstider som inne i bettans mage...dvs att vara vaken nattetid... men han verkar ju inte skrikig,han är bara vaken... så nu skall dom väll försöka ställa om milo-klockan...så att han sover lite mer natterid än dagtid....
hursomhelst så fick jag ju gosi-gosa med lillen idag oxå... vilken gulleklimp alltså! hampus är lika kär som jag är i den lille... :)
vi tog även med lite mera kläder till dom... undra om dom tycker jag är påflugen som prackar på dom en massa kläder..?? hmm..

sedan har vi under dagen som vart hitentills hunnit handla,samt hämtat anton på skolan.
nu leker grabbarna för fullt nere,så jag  flydde till övervåningen....
tror att jag skall baka årets första skörd av lussebullar idag....
och ikväll skall jag på skolrådsmöte !
blir intressant! höra skvaller från skolledningen...
brorsan tycker att jag är en riktig nörd som tar på mig alla dessa ombudsroller...klassmamma..tränare...skolrådsrepresentant..... men grejen är ju att jag är ju alldeles för nyfiken av mig för att kunna hålla mig ifrån allt detta !!!
samt att jag tycker alla dessa saker är väldigt intressanta,för en sån smart person som mig själv....hade ju 104 på IQ testet.....* skryt* men brodern glänste ju med sina 124..... synd det att lillebrorsan är smartare än mig... men jag är ju inget mongo som jag trodde att jag skulle vara...

nu börjar det låta lite mycket där nerifrån måste nog kolla vad dom sysslar med....

Kommentarer
Postat av: Broder Tuck

jaha, hur gick skolrådsmötet idag då? Och blev det några lussebullar?? Är Hampus fortfarande bebis och har ni något önskemål på fika till på lördag?

Frågorna är många! =)

2007-11-14 @ 21:33:38
URL: http://blogg.elektroniskmusik.com
Postat av: ystersyster

...och svaren äro få.... hampus är bebis...fortfarande! fikat är inte så viktigt ! knäckebröd & vatten duger fint :) skolrådsmötet var väldigt vuxet och allvarsamt ! inget för dig alltså...hehe

2007-11-15 @ 06:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0