polyneér & pulkåkning !

tjohejsan på er alla!
idag har vi vart en sväng till den stora staden för att visita min mor & far ! väl där framme så tog vi de medhavda pulkorna och travade bort till gatan där broder & bettan bor,för där har dom en as-bra pulkbacke!
å hej vad det swishade på bra ! grabbarna flög som bara den nedför den till synes lilla,men snabba backen!
dom skrattade och tjöt så det hördes nog in i de närliggande husen....det var jättekul iallafall ! sedan kom bettans kompis cammie & hennes småttingar dit oxå,så vi surrade på lite medans grabbsen åkte som tokar !

efter det var det hög tid för middag så vi gjorde det enkelt för oss, och blev bjudna på pizza & kebab av mina rara föräldrar hemma hos dem !
milo och broder & bettan kom förbi en sväng oxå,men som vanligt vad gjorde milo ? han SOV !!!
grabbarna har vart på ett riktigt härjar humör idag,så man känner sig lite slut i skallen efter denna dagen...

ikväll har vi= jag & grabbsen , bakat lite,det blev fin fina polyneér & grusgotta,men som vissa envisas med att även kalla " fudge".... tog t.o.m ett foto på polyne`erna och skickade till brodern så att han fick visa bettis att jag klarade av att göra dom ! hehe...

och imorse hade vi ett himla sjå måste jag säga.... jag styrde upp en hemmagjord julkortsfotografering!
och allt gick bra till en början,killarna klädde snällt på sig tomtekläderna,men sen .... ja,anton han är juh en smilfink som mig själv,och gillar att va med på kort,men hampus...ja,han gjorde på alla sätt och vis ALLT för att korten skulle se lite halvtokiga ut....
efter att ha svettats i dryga timmen med att få dom att se lite glada ut iallafall,så slutade det med att jag fick muta dom med dubbla veckopengar till helgen...och då ser ni! oj så glada killar det blev på korten !
mutor funkar jämt....hehe,,så alla som får ett julkort av oss i år, skall veta att det krävdes mycket svett och lite tårar för dom ! haha!
nu skall jag ner och få min skönhetssömn...HAHAHAHAHAHA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0