så var det dags igen....

ja,idag fick jag gå hem från jobbet efter halva dagen... nedrans flunsa att aldrig ge sig !!! jag har fortfarande ont i halsen + att jag fått feber-igen ! lägg till att jag är så hes att jag knappt kan prata....just den punkten kanske vissa är glada över..:D
nu tyckte min chef att jag gott kunde stanna hemma fler dar än sist,så att jag blir frisk nångång! annars kommer ju den här skiten bara att fortsätta att ta om,och om igen...

idag har anton grabben varit på badhuset med fritids för första gången,och det tyckte han var jätte kul !
och hampus förvånade mig när jag hämtade honom på dagis idag, han som alltid gnäller när vi lämnar honom,och alltid blir överlycklig när vi ska hämta honom,idag ville han inte gå hem ifrån dagis !!!!! han sa att han tyckte att det var kul där ! va! så det var ju en glad överraskning,att han inte alltid tycker att det är pest och pina,menar jag !

och idag har inte bettan ens haft några värkar alls !!! det är ju så att man blir vansinnig !!!
imorrn skall dom på koll igen... säg då till för guds skull att dom får sätta igång dig bettan,för detta är ju olidlig väntan......
mina presenter som jag har ute i groventren har redan fått ett tunt dammlager över sig......SÄTT IGÅNG ATT FÖDA BARN MÄNNISKA !!!

jaja,brorsan håller visst på att baka till nåt väldigt invecklat därhemma" seitan " hette det visst,måste nästan ringa och höra efter vad det är för skum maträtt.... det var visst nåt med buddistiska munkar eller nåt sånt..

nu skall jag ner till mina älsklingar! puss!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Min seitan blev faktiskt helt ok! Det var enklare än jag trodde. Lite för tam i smaken men det kan jag fixa till nästa gång. Konsistensen var lite halvskum...ungefär som fläskkött. Ja, du kan ju se på min blogg hur det vart :)

2007-11-07 @ 22:00:50
URL: http://blogg.elektroniskmusik.com
Postat av: Angelica

vad jobbigt att vara så heeees!! Hoppas att det går över fort! Ska bli kul när du följer med, bra med Sällskap om Daniel jobbar.Jag funderar på om jag ska börja jobba i mars...och att Daniel är hemma med Alfons till sommaren, då jag har semester :o) TRor du man får göra så? Jag vill helst vara hos er eller tallen, men jag lär väll få oturen att inte hamna där :o/ kanske man ska träffa er chef i december och höra sig för...? Ska söka barnomsorg för Alfons också, tar 15 timmar i veckan till att börja med. Måste hälsa på dig nån dag så jag får prata av mig lite!! Krya på dig!!

2007-11-08 @ 09:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0