4:e inlägget för dagen=rekord?

tjosan på er!
tänkte jag skulle överraska med ytterligare ett inlägg!
fick idag två till spelare i vårat innebandy-lag som vi har dragit igång!
det kommer ju så småningom att starta upp en innebandy-kvartersen för barn,så iochmed att vi i somras hade ett fotbollslag med namnet:" superhjältarna" kör vi vidare på samma i innebandyn! nu har det blivit ett tappert litet gäng i åldrarna 5-8 år som ska kämpa på under ledning av thomas och mig !

nu måste jag pysa vidare! kanske skriver jag ännu en gång till ikväll...man vet aldrig ..jag är nog inne i ett skrivstimm just nu ! tror ni inte ?
tänk om jag bara kunde få till nåt intressant nån gång oxå .....hihi!
byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0